Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag gjorde misstaget att köpa Lion Server när jag hade 10.8 på appstore. Är det någon som vet när det kan börja fungera, när de gjort uppdateringarna klart?
Reklamera köpet. De brukar vara medgörliga. Eller som Drakfot säger, nedgradera till 10.7 på maskinen ifråga. Du kan ju med ditt utvecklarkonto ta ner 10.8 Server istället.
Please note that Lion DiskMaker isNOT compatible with OS X Mountain Lion Developer Preview. This should come in a future version. - [FONT="Verdana, Arial"]typistkt. inget vill gå min väg[/FONT]
Ännu en dum fråga - jag har ny lyckas göra en Lion usb-sticka. Men hur bootar jag från den, den dyker inte upp vid "systeminställningara" Ska man trycka på ngn knapp när man startar om?
Ännu en dum fråga - jag har ny lyckas göra en Lion usb-sticka. Men hur bootar jag från den, den dyker inte upp vid "systeminställningara" Ska man trycka på ngn knapp när man startar om?