Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan ej avsluta ospelbar film på iPad

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag använder Handbrake för att konvertera filmfiler till min iPad 1 och har aldrig haft problem, men nu har en filmfil hängt sej (skärmen är svart när Movie appen öppnas).

Jag har startat om, gjort en hard-restart men ingenting gör att jag kommer åt att avsluta den filmfil som fastnat. Jag har även tagit bort den från iPaden med iTunes.

Finns det något annat sätt att fixa detta än att återställa iPaden?

  • Avstängd
  • 2012-07-16 12:10

Har du provat nån annan app som du kan prova att se på film med med annan film och sedan använda öppna med... för att se om du kommer förbi eländet?

Gör en spotlightsökning (svep till höger tills du får sökrutan) efter en film/serie som du vet fungerar och klicka på den. Videoappen kommer att börja spela den filen istället och då kan du avsluta spelningen på normalt sätt.

Ursprungligen av suddgummi:

Gör en spotlightsökning (svep till höger tills du får sökrutan) efter en film/serie som du vet fungerar och klicka på den. Videoappen kommer att börja spela den filen istället och då kan du avsluta spelningen på normalt sätt.

Tackar!!

1
Bevaka tråden