Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har uppfattat det som att allt ljud skickas via airplay. Lite märkligt att man kan välja det i inställningar, men ej kan lägga en genväg i menyn... Då fortsätter jag med Airfoil
Tack!
Ursprungligen av LaHe:
Från vilken app?
Den på menyraden kan man nog bara skicka till AppleTV vilket är rätt logiskt?
Har uppfattat det som att allt ljud skickas via airplay. Lite märkligt att man kan välja det i inställningar, men ej kan lägga en genväg i menyn... Då fortsätter jag med Airfoil
Om du väljer att visa volym i menyraden, och sedan alt-klicka på ikonen, då kan du välja vilken enhet du vill ha ljudet till. Airplay ikonen får du aktivera via Bildskärmar i Systeminställningrna, men det kräver som jag förstått en apple tv.
Ahh, inte så snyggt men det funkar ju. Får dock bara upp en av mina Expresser där...
Ursprungligen av Mikael E:
Om du väljer att visa volym i menyraden, och sedan alt-klicka på ikonen, då kan du välja vilken enhet du vill ha ljudet till. Airplay ikonen får du aktivera via Bildskärmar i Systeminställningrna, men det kräver som jag förstått en apple tv.