Skrivare, laser, duplex, skriver snyggt.
Perfekt för Windows-användare. Misstänker att den bara är att plugga i, installera och köra.
Lite tragikomiskt kan man säga att på PC fungerar den som saker BRUKAR fungera på Mac...
Kör du Mac måste du dock vara Fakir till professionen eller ha en läggning som går ut på att du UPPSKATTAR hån, krångel och trilskning från elektroniska saker. Canon är förmodligen världens mest inkompetenta bolag när det kommer till macintegration och om någon från Canon läser det här vill jag låta hälsa att Canon; om jag så blir som Fantomen, 400 år gammal kommer jag aldrig i hela mitt liv mera skaffa en Canonprodukt - rakt av allt från Scanners till kameror. Tji fick ni. Ni kan inte, ni får det inte att fungera och ni har inte en susning vad Macen står för i designfilosofi.
Jag har fått den, inte betalt en spänn för den.
Den kostar ca 1500-1750:- ute i handeln. Jag har skrivit 100 sidor med den, max
Jag har haft ett helvete att koppla den i nätverk, jag kör den i USB.
Drivrutinen funkade med USB under Snow Leopard, andra tidigare system oklart.
Finns i Göteborg, på Hisingen. Kommer du hit och ger mig 500:- får du skrivaren rakt i näven.
Tror det finns en kartong i källaren, måhända orkar jag ta fram den.
Ej såld inom 3v kommer den användas till experiment i Galileos anda, att släppas från hög höjd, 7 vån, och observera sluthastighet för fallande kroppar med försumbart luftmotstånd etc.