Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iphoto i Snow Leopard - no no no

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Tre gånger har jag pratat med apple support och "sales". Alla har gett info att man kan köpa iphoto från app store m Snow Leopard. Nu visar det sig att DET KAN MAN ENDAST OM MAN HAR SENASTE OS.

Ringde t o m idag för att klaga och även då visar det sig att "det ska gå".......sedan kommer ett -"Nej förresten..."

Som ni säkert förstår så säger de att jag kan uppgradera till Lion, men det visar sig heller inte fungera.EFTER ATT JAG SJÄLV DUBBELKOLLAT APPLES INFO. Försäljaren hade fel på det också.

Enbart felinfo från Apple så många ggr. Jag kanske är naiv som litar på att de ska kunna sådant. Hädanefter får man kolla upp allt själv.

Har någon ett iLife att låna ut? Apple verkar inte vilja hjälpa till i alla fall.

PS.
Konsekvenser: Köpte minnen till flera äldre datorer,köpte snow leopard som är max vad imac 2006 klarar, rensar gamla datorer, nekar ganska bra erbjudanden om köp av nya....och så funkar inte det viktigaste på en av dem - iPhoto.

Skilsmässa? - Det är min frus dator.....:D

Fick du inte med en skiva så finns de att köpa på diverse sidor så som tex blocket.se, ebay etc. Annars kan du testa att skapa en tråd under köp/sälj.

• Medlem
  • 2012-08-07 12:36

Är väl detta som är tanken med Mac App Store.
Du ska köra senaste versionen av allt.
När hårdvaran inte fixar nytt OS längre så ska du köpa ny hårdvara.

Välkommen till framtiden.

Har en gammal iLife 11 som samlar damm. PM:a mig om du vill köpa den.

1
Bevaka tråden