Tack, jag var tydligen lite för seg med att hålla ned alt-tangenten och därför kom inte dessa alternativ upp för mig först! Vad jag då gjorde var att gå in i mac operativsystemet och öppna boot camp för att där "avinstallera windows". Sedan brände jag en ny DVD (tror det var här det sket sig första gången och därför ledde till upphängningen) med min windows ISO fil jag laddat ner (har en fått den via universitetet) och påbörjade en ny installation!
Denna gång gick det bättre men den låste sig igen fast denna gång precis i slutet av installationen under steget "avslutar installationen"...
Läste i manualen man skrev ut från boot camp att man kunde få upp windows installationsprogrammet genom att trycka ned valfri tangent efter att ha valt Windowsdisken när man startar datan för att på så sätt komma tillbaka till windowsinstallationen och reparera denna. Jag lyckas dock inte med detta utan windows startar upp normalt och efter att windows loggan kommer upp står det bara att datan måste startas om och att då installationsprogrammet ska komma upp, men det kommer aldrig upp..
Vad tycker ni jag bör göra? Testa att avinstallera windows igen för att installera det igen och denna gång hålla tummarna eller vad kan felet vara??