Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nedgradera från ios6 till ios5

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2012-09-24 15:09

Hej på er!

Är det någon som vet hur man får tillbaka ios5.
Jag har idag ios6 och är väldigt förbannad på deras kartapp. Vill ha tillbaka en som fungerar, mao den i ios5.

Förövrigt så anser jag att om man inte kan göra kartor (eller har gjort dom klart) så ska man inte slänga ut dom som kan.

Ursprungligen av ovetande:

...väldigt förbannad på deras kartapp. Vill ha tillbaka en som fungerar...

Det kommer snart en Google Maps-app.

Google Maps for iPhone 5 iOS 6: After being dumped by Apple search giant plans new app | Mail Online

Ursprungligen av ovetande:

...hur man får tillbaka ios5...

https://www.google.se/search?q=downgrade+ios+6

• Medlem
  • Skellefteå
  • 2012-09-24 18:49

Eller så behåller du iOS6! Öppna Safari och surfa till maps.google.com och länka ett bokmärket till hemskärmen!

• Medlem
  • Norrköping
  • 2012-09-24 19:04
Ursprungligen av Todd:

Eller så behåller du iOS6! Öppna Safari och surfa till maps.google.com och länka ett bokmärket till hemskärmen!

Det är en lösning men tyvärr så får jag ju inte på ett smidigt sätt tillgång till mina kontakters adresser utan jag måste klipp & klistra.
Men om det inte går att nedgradera så får jag väl överväga att skaffa en telefon där allt fungerar som det ska.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-09-25 22:21

Det är nog svårt att hitta en telefon där ALLT fungerar precis som det ska.
Programvaror innehåller alltid buggar. Även om jag håller med om att Apple inte borde ha tagit bort Googles app innan de har en värdigt efterföljare. De kunde skicka med sin egen som ett betaprogram...

Nåväl. Klart att program buggar. Men det är en annan diskussion.

Ontopic.
How to Downgrade Back to iOS 5 | Mac|Life

https://discussions.apple.com/thread/4021482?start=0&tstart=0

lånar denna tråd lite och frågar hur man nedgraderar från 6.0 till 5.1.1 nu när de slutat signa 5.1.1? och då utan att få alla möjliga felmeddelanden?
har fått allt från 1600 till -1 och ett par till.

suttit i 3h nu utan någon som helst framgång.

provat med pwned dfu, tss-server i tiny umbrella, itunes återställning med option-click och "stitchad" ipsw och alla möjliga kombinationer av det.

1
Bevaka tråden