- Hunter78
- Medlem ●
- Malmö
Har samma tanke. Vad tror ni priset blir för ingångsmodellen? 4795? 5795?
Borde bli 5795:- Jag beställer också en sådan svart om jag kommer fram, kan inte ni övriga vänta 5 minuter innan ni beställer?
iPhone 4S/16 kostade när den släpptes på Apple Store i oktober förra året 5795:- Tror inte 5 blir billigare - det landar nog där. Ändå i så fall 200:- billigare än Telia - låst.
tror ni att det kommer gå att köpa direkt på apple.se? har för mig att det tog lite tid innan man kunde köpa 4S via Apple.
iPhone 4 S gick att köpa 1 vecka innan släppet i Sverige (21/10) som var 28/10 - så i år är den möjligheten redan överspelad. Då lutar det ju åt midnatt mot fredag 28/9 i år.
Ja, jag är säker på att vi kan beställa på Apple.se på fredag frågan är vilken tid de kommer att öppna webbutiken. Täbybutiken öppnar kl 10.00
Edit: Täbybutiken öppnar kl 8.00
Vet fortfarande inte när Apple kommer att uppdatera hemsidan, om det blir 00.01 eller om det blir senare på morgonen.
hoppas leveranstiderna blir ok.
en kille i en annan tråd här på 99 fick sin 4S en månad efter beställning (!) - inte kul
EDIT: snackade precis med Apple (020-120 99 71) och de "vet inte exakt tidpunkt när de kommer gå att köpa". Tjejen sa "kanske vid 00:01 men förmodligen vid 09:00". Priserna? "vet inte riktigt än men förmodligen som 4S gjorde: alltså - 5795 för 16gb".
Priserna kommer att bli dessa:
[ATTACH="CONFIG"]35266[/ATTACH]
Gissa var jag tog dom ifrån...:$
Apple Store for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Lustigt att priserna höjts, dollarn har ju inte blivit dyrare direkt, och har för mig att de sades vid presentationen att det skulle vara oförändrat men kan ju vara mitt minne som fallerar...:tveksam:
Priser är ung. 300:- lägre om du tittar på EU/ ex Frankrike.
Lustigt att priserna höjts, dollarn har ju inte blivit dyrare direkt, och har för mig att de sades vid presentationen att det skulle vara oförändrat men kan ju vara mitt minne som fallerar...:tveksam:
+200:- mot 4S för 1 år sedan på AppleStore. Inte mycket att säga om tycker jag.
Skulle det rent av kunna bli så att det dåliga vädret gör att IOS-Apple Store går omkull vid midnatt?
Fast det är kanske inte relevant då det inte är samma kundgrupp som köar? Tänker som så att det är ju låsta vs. olåsta.
Hur som helst kommer det rassla in en hel del beställningar då de släpps!
Skulle det rent av kunna bli så att det dåliga vädret gör att IOS-Apple Store går omkull vid midnatt?
Fast det är kanske inte relevant då det inte är samma kundgrupp som köar? Tänker som så att det är ju låsta vs. olåsta.
Hur som helst kommer det rassla in en hel del beställningar då de släpps!
September/Oktober = Alltid ruttet väder. Det beror inte på vädret
+200:- mot 4S för 1 år sedan på AppleStore. Inte mycket att säga om tycker jag.
Pengarna kvittar, det var mer att jag var osäker på vad som sades när presentationen var...Som delägare i Apple tycker jag att det är bra naturligtvis.
Nu har man aktiverat Exprees Checkout!
Det känns så rätt att köpa telefon med ett klick! ...fast det i praktiken säkert närmar sig tiotusentals klick relaterat till det här köpet, om man räknar in all ryktes-junk man klickat sig igenom
Ska bli sååå skönt med 5'an, haft en SonyEricsson K610i sedan i augusti då jag sumpade 4s'en i sjön. Hoppas verkligen Apple ser till att det finns iPhones's att köpa kl.01.