Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sökning på UPS inbakad i OS X - Halleluja!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En för mig helt okänd funktion uppdagades idag. Jag är fortfarande närmast i chocktillstånd. Jag efterlyste en leverans från en leverantör varpå de skickade mig ett mail med trackingnumret hos UPS. Numret i Mail fick en sån där drop-down-meny som nummer, adresser etc. ibland kan få i Mail bl a, men med valet "Spåra leverans". Jag klickade på det alternativet och fick upp en UPS-sida med spårningsinformation. Detta är tamejfan helt jävla fantastiskt!

• Medlem
  • Täby
  • 2012-10-01 11:40

tyvärr funkar det inte på andra leverantörer vad jag märkt... söker alltid på ups...

Funktionen är ju underbar. Nu stod det i klartext före "UPS 1ZXXXXXX.......". Om Mail hade identifieringsfunktion även för de andra större speditionsföretagen vore det ju faktiskt helt perfekt.

• Medlem
  • Täby
  • 2012-10-01 11:59
Ursprungligen av pmarriott:

Funktionen är ju underbar. Nu stod det i klartext före "UPS 1ZXXXXXX.......". Om Mail hade identifieringsfunktion även för de andra större speditionsföretagen vore det ju faktiskt helt perfekt.

Jag säger ju inte emot där...

1
Bevaka tråden