Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya appstore, rörig.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det bara jag eller har inte nya Appstore blivit väldigt rörig?
Söker man på tex. Google Maps så kommer det upp lite mer än 1000 förslag. Innan kunde man bläddra snabbt igenom alla tills man hittade vad man sökte. Nu får man gå igenom varje app för sig. Går det att ändra visningen på något vis så man får tillbaka den gamla som gör att man ser en 5-6 appar åt gången. Tar evigheter att leta upp appar som det är idag.

Är inte heller helt nöjd. Innan jag bytte till iPhone 5 var det dessutom väldigt segt (iPhone 4).

• Medlem
  • International user
  • 2012-10-03 21:45

Tycker det nya söksättet är perfekt, så får man se lite mer om programmet och slipper klicka in på varenda.

Jag är kluven. På iPhone tycker jag det funkar fint, och precis som zappee tycker jag man får mer info om varje app snabbare - det blir enklare att se vad som verkar vettigt. Men på iPad tycker jag det blivit sämre, främst för att App Store är så otroligt seg. Tar tid att ladda sidorna och ikonerna.

Uppdateringsfunktionen tycker jag är kraftigt förbättrad.

Ursprungligen av Capeman:

Jag är kluven. På iPhone tycker jag det funkar fint, och precis som zappee tycker jag man får mer info om varje app snabbare - det blir enklare att se vad som verkar vettigt. Men på iPad tycker jag det blivit sämre, främst för att App Store är så otroligt seg. Tar tid att ladda sidorna och ikonerna.

Uppdateringsfunktionen tycker jag är kraftigt förbättrad.

På iPad är det extremt trist. Dom raderna som man ska scrolla i känns onödigt jobbiga. Varför kan man inte scrolla i alla tre samtidigt liksom?

1
Bevaka tråden