Jag får inte till synkningen av mina google-kalendrar i Kalender-appen.
1) All info hämtas inte. Jag kan logga in och se mer info i webbläsaren än jag ser i kalendern på Mac:en, hur många ggr jag än uppdaterar kalendern.
2) Jag laborerar med två google-konton (ett privat och ett för arbete) som vardera innehåller ett par olika kalendrar. Av någon anledning så väljs bara en av kalendrarna till respektive som "default" (hur den väljer just den vet jag inte, då jag skulle valt en annan om jag kunnat). För att se ytterligare så jag googlat fram att jag ska välja ett konto, t.ex. mitt privata, och klicka på fliken Delegering, vilket gör att jag får upp mina ytterligare 6 st som tillhör det kontot. Men när jag ska välja så är det vissa jag bara inte kan markera. Jag sätter en bock i rutan framför och vips så försvinner hela raden. Sen efter några sekunder kommer den tillbaka utan bock.
jag har prövat att radera kontona via Inställningar > Konto och sedan lagt in dom på nytt men ingen skillnad.
Vad gör jag för fel?
Edit: Det konstiga är att detta har fungerat förut (innan uppdateringen? minns inte). Men jag känner inte igen Delegeringsfliken. Är det nytt för ML?