Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS6 dödar nästan min iPhone 4S!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Börjar bli smått frustrerad då den hänger sig då man sveper sig mellan och rätt som det är så fastnar den helt mellan två och det går inte ta sig därifrån på flera sekunder, likadant med att då man skriver SMS så kan den bara krascha rätt uppochner och sen får man börja om från början eller att Meddelanden är så oerhört segt så att när man väl tryckt på Skicka så tvärhänger sig telefonen och man hör ljudet efter ett tag men det tar flera sekunder innan man ser att SMS´et är ivägskickat.

Edit: Glömde ju bort att den rätt som det är kan få för sig att trycka ner ljusstyrkan till minimum genom att man trycker på hemknappen när telefonen är låst.

Allt detta härrör till iOS6 då det började med GM då den släpptes stabilt, innan dess så upplevde jag inte dessa buggar alls...

Någon mera som varit med om liknande saker med sina enheter?

Senast redigerat 2012-10-27 07:15
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2012-10-27 08:14

Beta1 var jag med om liknande saker, men inte i skarpa versionen.
Testat återställning?

Buggen med ljusstyrkan har en polare på sin 4s också, trots att han kör manuell ljusstyrka.

Har inte haft några problem med GM på 4S.

Har du återställt? Gjort hard-reset?

Kört ett flertal återställningar och gjort den som ny telefon varje gång, gjorde en även igår då jag skrev detta för att se om det fortsätter eller inte.

Buggen med ljusstyrkan hade jag redan på min iPhone 4. :S

1
Bevaka tråden