Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådlös skrivare.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!!

Jag undrar om det finns någon bra, billig och ganska liten, trådlös skrivare till Mac och iphone.

Enklaste sättet för dig att finna ngt efter dina kriterier är att i förstaj hand söka o filtrera på Prisjakt - Kunskap före köp

Det är väldigt svårt för någon här att veta vad du anser vara bra, billigt eller litet

Sedan vad gäller trådlös utskrift så har du några alternativ-tekniskt sett:

1. Airprint kompatibla skrivare,
2. Trådlösa skrivare som inte stöder Airprint men för vilka det ändå finns lösningar

Min egen skrivare som knappast kan klassas som liten är en Canon MP990. Det är en flerfunktionare med skanning(pos & neg, o utskrift. Det är en wifi-skrivare som kom ut före Airprint så jag skriver ut trådlöst på den från iPad m Printopia- http://www.ecamm.com/mac/printopia/

Senast redigerat 2012-11-10 18:09

Jag har en Brother MFC-1700 eller nåt sånt, det är en skrivare som skriver, scannar osv.

helt kompatibel med Handyprint, man laddar ner och installerar i datorn och sedan funkar det skriva ut från
iPhone/iPad.

Som en bonus har handyprint en "PDF-writer"-funktion, vilket gör att allt du vill skriva ut kan sparas till en PDF.

handyPrint (AirPrint Activator) « Netputing

1
Bevaka tråden