Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har förstått att man numera skall kunna använda NBA game time direkt på appletv:n för att kolla på NBA basket.
Får dock inte upp ikonen för NBA på huvudmenyn, har sen tidigare MLB appen.
Har en jailbreakad Apple TV, nån som har en lösning att tillhandahålla?
Du skulle kunna ändra region under Inställningar. Då dyker nog appen upp, sedan kanske du ev. måste lösa det med proxy för att lura den att du befinner dig i USA.
Du skulle kunna ändra region under Inställningar. Då dyker nog appen upp, sedan kanske du ev. måste lösa det med proxy för att lura den att du befinner dig i USA.
Fixat!
Återställde apple-tv:n genom Itunes. När jag satte igång så fanns NBA-ikonen där. Yes!
Boston Celtics mot Toronto Raptors klockan 18.30 svensk tid. Lycka
Fixat!
Återställde apple-tv:n genom Itunes. När jag satte igång så fanns NBA-ikonen där. Yes!
Boston Celtics mot Toronto Raptors klockan 18.30 svensk tid. Lycka
Celtics utan Ray Allen kommer få det svårt. Ray dödar i Miami, han har avgjort 3 matcher i sista sekunderna bara dom senaste vckorna.
Och Pierce börjar bli gammal... Paul pierce get crossed again. - YouTube Han har blivit ordentligt anklebreakad dom senaste matcherna
Celtics utan Ray Allen kommer få det svårt. Ray dödar i Miami, han har avgjort 3 matcher i sista sekunderna bara dom senaste vckorna.
Och Pierce börjar bli gammal... Paul pierce get crossed again. - YouTube Han har blivit ordentligt anklebreakad dom senaste matcherna
Den här tråden hade jag missat. Jag såg också NBA-ikonen dyka upp i min ATV3 men har inget konto. Köpsuget har dock ökat nu när det verkar gå så bra för Jeffrey Taylor.
Vilken kvalitet kan man förvänta med ATV3? Får man ner matcherna i full HD?