Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man få en iCloudkalender att synas i Outlook på en PC?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har Mac hemma och MS på jobbet. Jag skulle nu vilja få min privata iCloudkalender att synas i min Outlook jobbkalender. När jag testade så trillade iCloudmailen in utan problem, men jag begriper inte hur jag ska kunna se kalendern!

I min iPhone är det däremot inga problem att se båda!

Nån som vet hur man gör?

Ladda ner iCloud Control Panel från Apple: iCloud Control Panel 2.1.1 for Windows

Det ska jag testa, tack!

Krav: Vista eller senare. Min gamla dator kör XP! Kanske dags att byta (önskar att Mac vore ett alternativ på jobbet, men det är det tyvärr inte).

1
Bevaka tråden