Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen Service 3? Tips?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan, har en Iphone 4 låst till 3, var inne på att låsa upp den när jag köpte den pga att grannen har 3 och funkar inte så bra just här, men jag struntade i det och trodde iallafall att de skulle funka någon stanna i huset men det gjorde det inte. Har även ring och klagat. Dom sa att de finns en tre mast 3 km här ifrån. Hur kan jag förbättra täckningen? Eller måste jag låsa upp den? Tacksam för svar.

Reklamera till 3. Kan de inte lösa dina problem så har du en icke fungerande produkt och de bör häva ditt abonnemang. Stå på dig och fråga efter reklamationsavdelningen/KO om du inte får hjälp i första linjen.

• Medlem
  • Lund
  • 2013-01-13 17:55

Stämmer bra, barbapappa; 3 häver abonnemang ifall det inte går att använda deras nät i hemmet eller på jobbet. Bytte bostad i Lund för ett par år sedan och barnens 3-telefoner blev plötsligt oanvändbara; köpte loss telefonerna och avbröt abonnemanget utan problem.

Okej, tack så mycket för ni la ner tid på att hjälpa mig.

jag hade 3 innan jag bytte till telia och hade usel mottagning med 3 där jag bor.

ringde bara in och berätta hur det låg till. de bad mig då att skriva ett skriftligt brev och reklamera abonnemanget.

de stängde sedan av abonnemanget utan några som helst extrakostnader för abonnemanget. fick dock betala en viss summa för resterande månader som jag hade att betala av på mobilen.

med andra ord, det var inget krångel med deras support i det ärendet. det skötte de fint!

1
Bevaka tråden