Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur kan jag spara batteri

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Min iPhone4 drar enormt mycket batteri så fort jag använder den 1 procent i minuten känns det som.
Hur ska jag kunna dra ner det lite grann?

Föreslog inte jag mf att du skulle skicka den på service i en annan tråd?

Detta säger Apple:

Note: Charging with a FireWire-based power source is not supported, except on original iPhone.

1. Click (www.apple.com/batteries/iphone.html) for tips on how to prolong iPhone's battery life.

2. Try turning iPhone off and then on again.

3. Connect iPhone to iTunes andrestore iPhone.

4. If the screen shows a low-battery image, the battery is low on power and needs to charge for up to ten minutes before you can use it.

5. When charging iPhone, make sure to leave it charging until it is fully charged. You'll know the battery is fully charged when the battery icon in the upper-right corner of the screen looks like this

.
    Note: When charging using a computer, don't connect iPhone to a keyboard. Also, the computer must be turned on and not in sleep or standby mode. If iPhone is connected to a computer that's not turned on or is in sleep or standby mode, the iPhone battery may drain.

Stämmer bra det, http://www.99mac.se/iphone-ipad/301494-iphone-4-drar-batteri.html

1
Bevaka tråden