Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med iPhone synk...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-01-23 22:46

Försöker synca en iphone med itunes via en PC och får upp att usb-enheten känns inte igen. Någon som vet hur man kan göra? Har köpt iphonen begagnad men den är inte låst eller liknande då jag pratat med mobiloperatören som sålt mobilen, däremot funderar jag på om problemet kan vara det att om den tidigare varit syncad mot en mac och nu försöker jag synca den mot en pc? Kan det vara problemet? Hur går man då tillväga för att återställa den UTAN att förlora bilderna på mobilen?

Tacksam för hjälp...

/Gojja

Vad har du testat? Har du startat om din iPhone? Testat annan USB-port? Känner en annan dator av din iPhone?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-01-24 13:13

Bilderna på mobilen synkas inte via iTunes, utan iPhonen ska dyka upp som en kamera i Windows. Du ska se den om du kollar i Den här datorn. Där kan du föra över bilderna.
Ska du synka iPhonen med iTunes försvinner nog det mesta.... definitivt musiken, Kontakter och Kalender ska du kunna ha kvar. Bilder vet jag faktiskt inte....

• Medlem
  • Stockholm
  • 2013-01-26 00:25

Tydligen så var problemet att den tidigare blivit synkad med en mac, när vi testade den i en mac var det inga problem att få upp den i itunes.

Tack ändå!

1
Bevaka tråden