Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mus till world of warcraft

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag behöver en mus som man kan använda till wow. Köpte en Gaming Mouse G400 men det går inte att ställa hastigheten /accelerationen för muspekaren tillräckligt snabb vare sig i systeminställningar eller i inställningarna i spelet.
Så min önskan är ett tips om mus som funkar. (Apples egna har ju inte funtionen att klicka med vänster och höger samtidigt annars hade ju den varit ok.) Kör på en ny iMac 21,5"
Fint nytt forum annars;)

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2013-02-01 22:38

Jag köpte den svindyra SteelSeries Wireless MMO Mouse och hade det inte varit för att den emellanåt krånglar när datorn varit i vila så hade det varit en fullträff. Accelerationen är ställbar i två olika profiler som du snabbt kan växla mellan genom ett tryck på en speciell musknapp. Du kan programmera knapparna antingen i WoW eller i programvaran som följer med musen. Jag gillar den skarpt!

Tyvärr är problemen med musen såpass frekventa efter att datorn sovit att jag numera kör den inkopplad med USB-sladd permanent. Detta problem lider den inte alls av i Windows. Min förhoppning är att SteelSeries ska fixa problemet snart så att jag kan nyttja min tusenkronorsmus fullt ut.

1
Bevaka tråden