Jag tycker att Apple ska undvika dessa lador. Mina erfarenheter av dem är så dåliga att det nästan inte är sant.
Jag höll nästan på att krevera av skratt när OnOff hade en stackars Sony STR-DB1080QS-receiver som stod där - och blinkade Protection eftersom den kortslutits (antagligen dåligt kopplade kablar som kommit i kontakt med varandra eller något sådant). Min tanke var ju direkt: "intressant sätt att dema produkter på... överspänningskyddet är ju väldigt givande att få demo på...":D
Det var nära att jag frågat personalen: "ursäkta, kan ni dema överspänningsskyddet? Jag vill se hur det fungerar!"
Den hade stått i det skicket i ett antal timmar, minst. Dessutom satt det ett försäkringspapper på den med en kunds namn och adress på.
Sedan finns det en massa okunnig personal som bekant. Att de lägger ut tillverkarnas 2001-årskataloger sommaren 2003 är ju också intressant.
Sammantaget är ladorna något som Apple ska låta bli.
PS. Det är också roligt när tillverkarnas enklaste modeller blir kallade "paket för den kräsne". Undrar då vad de större modellerna är? DS:D