Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple uppdaterar tillbehörssortimentet

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har nyligen gjort mindre uppdateringar av sitt tillbehörssortiment. Nu erbjuder företaget en halvmeters lightning-till-USB-kabel och in-ear-lurarna har fått en uppdaterad fjärrkontroll med mikrofon.

Läs hela artikeln här

Om man vill koppla in enheten i datorn så kan jag tycka det är förståligt att ha en kortare kabel.

Jag skulle själv vilja ha en längre variant runt 1.5 m så man kan vara en bit ifrån kontakten i väggen.

Ursprungligen av madeinswe_91:

Om man vill koppla in enheten i datorn så kan jag tycka det är förståligt att ha en kortare kabel.

Jag skulle själv vilja ha en längre variant runt 1.5 m så man kan vara en bit ifrån kontakten i väggen.

Jag håller med om att en kortare kabel är bra, det är mer prislappen jag invänder mot. Precis som du säger vore en längre kabel också att föredra.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Jag håller med om att en kortare kabel är bra, det är mer prislappen jag invänder mot. Precis som du säger vore en längre kabel också att föredra.

Jag håller med att 169kr är ju lite väl saftigt för den korta varianten. Jag tycker det borde ha lanserat en längre variant när de ändå släppte den här korta-versionen.

Edit: skrev 165 istället för 169kr.

Ursprungligen av madeinswe_91:

Jag håller med att 169kr är ju lite väl saftigt för den korta varianten. Jag tycker det borde ha lanserat en längre variant när de ändå släppte den här korta-versionen.

Edit: skrev 165 istället för 169kr.

Ja, jag har det väldigt obekvämt när jag vill kvällssurfa hemma i sängen och behöver ladda samtidigt Sladden är på tok för kort.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-02-15 16:34

En vanlig USB-förlängning så kan du ligga hur som helst och till och med trassla in dig!
http://www.clasohlson.com/se/Förlängningskabe...

Ursprungligen av IngoX:

En vanlig USB-förlängning så kan du ligga hur som helst och till och med trassla in dig!
http://www.clasohlson.com/se/Förlängningskabe...

Absolut, men gillar grejen med en kabel bara. Är så klart mest lat som inte redan gjort som du föreslår.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-02-15 18:21
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Absolut, men gillar grejen med en kabel bara. Är så klart mest lat som inte redan gjort som du föreslår.

Lite silvertejp kanske?

1
Bevaka tråden