Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Programmet Doo

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Doo låter användaren koppla sina moln-tjänster så som Dropbox och Google Drive till en tjänst:

https://itunes.apple.com/us/app/doo-document-...

Jag har länge funderat på om det finns någon app som låter en köra samtliga tjänster i "RAID". Man slipper ha filer på flera olika tjänster och man får mer utrymme.

Har jag uppfattat Doo korrekt eller gör den något helt annat än ovan?

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-03-02 20:40
Ursprungligen av barbapappa_86:

Doo låter användaren koppla sina moln-tjänster så som Dropbox och Google Drive till en tjänst:

https://itunes.apple.com/us/app/doo-document-...

Jag har länge funderat på om det finns någon app som låter en köra samtliga tjänster i "RAID". Man slipper ha filer på flera olika tjänster och man får mer utrymme.

Har jag uppfattat Doo korrekt eller gör den något helt annat än ovan?

Varför inte prova för det är ju gratis

Ursprungligen av lappen71:

Varför inte prova för det är ju gratis

Det har jag gjort, men dessvärre så fattar jag inte riktigt programmet.

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2013-03-04 00:55

What will system doo?

Har provat, men den lägger nog inte molnlösningarna bredvid varann för lagring i den bemärkelsen att man maximerar lagringsytan.
Utan mer att man via programmet lätt kan hitta det man söker, oavsett på vilket moln grejerna finns. Programmet är föredömligt snyggt och har en helt ok sökfunktion.
Dock förstår jag inte varför jag behöver programmet?

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-02-14 14:10

Har tänkt mig att ge Doo (2.7.1 för Mac OS X) en utvärderingsvända. En bugg som visat sig är att OS X-klienten kraschar när man byter från Eco till Power för indexering av dokument. Underligt nog så fungerar det däremot felfritt för OCR.

Jag har lagt till Dropbox, Evernote, Gmail och Document-mapp vilket gör att fläkten går lite mer än vanligt (92°C/6500 rpm).

1
Bevaka tråden