Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag är på jakt efter en riktigt bra app för att kunna göra snabb och ganska enkel bildbehandling i iPad. Tänkt att kunna snabbt fixa till bilder för att sedan skicka vidare för publicering. Jobbar normalt i Lightroom, Bridge och Photoshop och vet att det finns en Photoshopversion för paddan. Är den OK eller har ni andra förslag?
//anders
Nja, Photoshopappen kostar 75 kr, vilket är klart överkomligt, men jag var mest lite intresserad av om jag missat någon app i mängden. Skall kolla photogene.
//a
Nja, Photoshopappen kostar 75 kr, vilket är klart överkomligt, men jag var mest lite intresserad av om jag missat någon app i mängden. Skall kolla photogene.
//a
Photoshop Touch är ganska trevlig, men den använder ett nytt knasigt filformat PSDX. Det går att importera/exportera på moderna Photoshop i datorn men inte äldre versioner.
(den klarar några andra format också men är rätt omständigt att arbeta med då)
Hittade några Photoshop touch-tutorials på youtube och det ser ju kul ut. Däremot nämndes i en att maxstorlek på bilder är 1600 x1600 pixlar. Kan det stämma?
//a