Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Amerikaner sitter 2,5 timme varje dag med telefon och platta

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny undersökning visar att amerikanska användare i snitt tillbringar över 2,5 timme dagligen med en surfplatta eller mobiltelefon.

Läs hela artikeln här

Är inte rubriken lite missvisande? Vad man spenderar 2 1/2 h per dag på är en smartphone och/eller en surfplatta. Står ingenting som jag kunde se om fördelningen, utan man klumpar ihop både iOS och Android, samt skiljer inte på smartphone och surfplatta. Om jag räknar in både min smartphone och min surfplatta så lägger jag minst lika mycket tid på dem.

Ursprungligen av Capeman:

Är inte rubriken lite missvisande? Vad man spenderar 2 1/2 h per dag på är en smartphone och/eller en surfplatta. Står ingenting som jag kunde se om fördelningen, utan man klumpar ihop både iOS och Android, samt skiljer inte på smartphone och surfplatta. Om jag räknar in både min smartphone och min surfplatta så lägger jag minst lika mycket tid på dem.

Undersökningen gör tyvärr ingen skillnad på telefon och platta. Det intressantaste med undersökningen är tidsfördelningen mellan webben och appar, tycker jag.

1
Bevaka tråden