Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Läste också den nyheten och laddade ner appen direkt. Det är lite skillnad mot Apples egen väder-app, mer fakta kring, regn, moln, luftfuktighet, vind och sol. Att den presenterar allt väldigt snyggt dessutom gör inte saken sämre
Läste också den nyheten och laddade ner appen direkt. Det är lite skillnad mot Apples egen väder-app, mer fakta kring, regn, moln, luftfuktighet, vind och sol. Att den presenterar allt väldigt snyggt dessutom gör inte saken sämre
Riktigt snygg och informativ App. Den var lite dålig på att använda lokala bilder eller så saknas det helt enkelt bilder där jag bor. Jag har i alla fall bifogat lite bilder till den aktuella Flickr-gruppen på lite olika områden och olika väderförhållanden, hoppas att de blir godkända.
Jag cyklar också. Men i typ hela norden presenteras landväderrapporter i m/s, det är det man är van vid och lättare relaterar till om man brukar hålla koll på vädret.
(idag blir det nog cykla Malmö till Skanör för att köpa en glass och sen hem igen)
Själv använder jag Celsius vilken är ganska informativ (sol upp/ner, hur varmt/kallt det känns, luftfuktighet mm). Men den viktigaste funktionen är att den visar en bricka med temperaturen så man int behöver öppna appen (men man får själv gissa om det är plus eller minus). Det är väl det närmaste widgets vi kommer i iOS just nu.
Håller med det är den snyggaste väder appen för iPhone. Tyvärr finns det ingen riktig iPad app. iPhone appen fungerar men endast om man håller den upprätt.
På senaste tid har jag sett att Yahoo lagt till många små geografiska platser som inte funnits med tidigare i deras databas. Jag har nu sett flera av mina foton på lite obskyra platser i så som Nikkaluokta, Grövelsjön, Engerdal (NO). Ingen av dessa platser fanns för bara några veckor sedan.