För det första, har du versionen för mac? Dom är lika i utseendet men står tydligt"for mac" på rätt version
http://www.kinesis-ergo.com/freestyle2_mac.ht...
Funktionstangenterna till vänster ska enligt informationen fungera utan några drivrutiner och extraprogram. Det betyder väl då helt enkelt att de sänder ett dubbelt tangentkommando, dvs cmd+x för klipp ut, cmd+z för ångra, cmd+a för markera allt, och så vidare...
På windows gör man samma kommando med ctrl+x, ctrl+a och så vidare. Min tanke är att OM du sitter med ett tangentbordet i version för windows borde det gå att i OSX Inställningar > Tangentbord > Specialtangenter byta plats på funktionen för ctrl (a.k.a kontroll) och cmd (a.k.a kommando, runsten ⌘, äpple ) och OSX tolkar de funktionstangenterna rätt. Men det kommer ju också att påverka alla andra kortkommandon. (Jag fick direkt problem med det välbekanta handgreppet cmd+shift+4 som ju nu blev ctr+shift+4 för bilden här nedan )
Och med ett windows-tangentbord antar jag att funktionstangenterna för ljusstyrka, ljud osv inte funkar så bra.