Har problem på jobbet med vår AirPort Extreme. Efter en viss upptid (med allt mellan 12 timmar - 3 dagars mellanrum) börjar enheten strula. Det går inte längre att ansluta mot internet. Däremot fungerar nätverket internt utan kända problem.
När detta inträffar försöker jag ansluta via AirPort verktyget (både 5.6 och 6.2), den ser enheten men jag kan inte gå in i inställningar - efter en stunds väntan får jag felet att enheten inte kan hittas.
Enda lösningen har varit att dra ur strömmen för att låda enheten starta om. Sedan fungerar den hur bra som helst igen. Har försökt kollat i loggen, men den nollställs efter att enheten startas om så det ger mig inte så mycket.
Internet via ADSL-modem. Ca 7 datorer och 10 iPhone som är uppkopplade. Har serverappen installerad på en OS X dator som vi har "fått tillåtelse" att ändra inställningar i AirPorten.
Någon som har en ide om vad som kan vara fel?