Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med iOS 7-kopia

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!

Jag har uppdaterat till iOS 7-betan, men nu vill jag tillbaka till iOS 6.
MEN nu till problemet:
Jag kan inte ha den säkerhetskopian som jag har fixat i iOS 7 på iOS 6.
Vet någon hur man kan lösa detta?
Det viktigaste är sms, så kan man kanske föra över sms manuellt så att de blir kvar i en konversation liksom?

Tacksam för alla svar!

Kolla om du kan ta ut information med iExplorer så har du iaf en kopia.
Att få in dessa i telefonen på iOS 6 blir nog en utmaning (inte möjligt).

Ursprungligen av Jerreberre:

Tjenare!

Jag har uppdaterat till iOS 7-betan, men nu vill jag tillbaka till iOS 6.
MEN nu till problemet:
Jag kan inte ha den säkerhetskopian som jag har fixat i iOS 7 på iOS 6.
Vet någon hur man kan lösa detta?
Det viktigaste är sms, så kan man kanske föra över sms manuellt så att de blir kvar i en konversation liksom?

Tacksam för alla svar!

Du får ta din gamla IOS6 backup och ladda ner den och tappa de SMS du har fått under den tid som du kört IOS7

Utan att veta säkert men efter att ha skannat igenom det mest som finns skrivet om iOS 7.0 Beta så verkar svaret på din fråga vara:

Glöm det! Det kommer ALDRIG att gå...

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-06-20 19:51
Ursprungligen av iTiger:

Utan att veta säkert men efter att ha skannat igenom det mest som finns skrivet om iOS 7.0 Beta så verkar svaret på din fråga vara:

Glöm det! Det kommer ALDRIG att gå...

Läste också något om att man ALDRIG skulle säkerhetskopiera när man lagt in iOS7 Beta för att ha möjligheten att återgå.

Nja. Du kan inte återställa en IOS6 installation från en IOS7 beta backup men du kan återställa till en IOS6 backup. Det är någon skillnad i formatet enligt vad jag har hört.

Det var en av anledningarna till att jag ändrade namn på mobilen när jag körde IOS7 för att ha koll på vilka backuper som var från IOS6 och IOS7 så att jag kunde återställa till en IOS6 backup.

Det är likadant som alltid tidigare. Du kan aldrig återställa en ny backup till ett gammalt os däremot tvärtom går bra. Tyvärr. Mycket snack om iOS 7 men folk verkar glömma bort att det är en BETA. Antingen tolererar man att ens telefon kanske inte fungerar som den ska eller så köper man en iPod Touch och testar nya iOS på.

1
Bevaka tråden