Ringde apple suporten igår för att beskriva felet, fick 3 olika guider på saker som jag skulle ändra på datorn, sen skulle jag återkomma.
Inget av dessa saker hjälpte så jag ringde tillbaka och då fick jag svaret att jag har bara 90 dagars telefonsupport på produkten, det kommer att kosta 500 någonting sa han,men eftersom den andra killen redan startat ett ärende så får jag väll hjälpa dig.
De "Tror" att det är skärmen som måste bytas, men tyvär är datorn 39 dagar över 1 år så garantin gäller tyvärr inte.
Men jag fick numret till Digital in i Örebro som jag ringde idag, de kunde inte göra det på garantin, men jag kunde skicka in någon ansökan angående konsumentköplagen till apple, men det skulle tydligen vara svårt då jag var tvungen att bevisa att felet har funnits tidigare.
Ska det verkligen vara så här? har aldrig blivit bemött såhär av ett annat företag!
Och ska man behöva betala för att få support!