Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder raderades automatiskt pga minnesbrist

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en teknikt fråga...
Spelade in film på iphonen sen fick jag varning om att utrymmet höll på och ta slut....
Gick till min privatephoto applikation och såg att det stod rensar... Alla bilder borta

Jag har antagit att det var appen som var boven nu tror jag att iOS rensar där det kan, då borde dessa hittas någonstans?

Ingen backup up, ngn som kan hjälpa mig att hitta dessa, förstå varför appen raderade bilderna då minnebrist uppstod, samt hur man kan hitta dessa

Några lämpliga verktyg ute på marknaden?

Stort tack

Ja appen. Kolla in iexplorer (Google eller forumet).

Hej tack!

Men bilderna har raderats utan backup så de måste återskapas detta klarar inte iexplorer av?
Hör talas om IFone men funkar ej heller!
Ytterligare tips!
Tack!!!!

Finns bilderna kvar någonstans så når du förmodligen dessa via iexplorer.
Om inte ska så är det nog rätt kört utan att det kostar ett gäng tusenlappar.

Redo att satsa ett gäng tusenlappar

Härligt är några företag du kan kontakta och se om du kan få hjälp.

www.aurora.se
www.ibas.se
www.recovery.se

Halvt OT men... Ramlade över en relaterad länk via DaringFireballs om problemet med att hantera foton: http://chambersdaily.com/bradleychambers/2013...

Edit: Everpix verkar riktigt intressant. Bland annat för detta:

Citat:

When syncing photos to Everpix from your computer (e.g. iPhoto library) or devices (e.g. iPhone camera roll), photos are always added to your collection, never deleted from it. It's less confusing and safer this way: you import a photo into your Everpix collection, from anywhere, and it stays there forever (unless you delete it explicitly from Everpix).

Hoppas att det löser sig för dig!

Senast redigerat 2013-08-10 09:01
Ursprungligen av BlackSmp:

Halvt OT men... Ramlade över en relaterad länk via DaringFireballs om problemet med att hantera foton: http://chambersdaily.com/bradleychambers/2013...

Edit: Everpix verkar riktigt intressant. Bland annat för detta:
Hoppas att det löser sig för dig!

Everpix fungerar fint, kör det själv.
Har också auto-upload med Dropbox.

Better safe than sorry.

Tack för tipset, skall köra den appen
Förresten känner ngn av er nån form av program som kan tänkas hitta dessa radera bilder? Kan de ha sparats som en tmp fil!?

Everpix är en app för att synka bilder du tar mot Everpix molntjänst.

1
Bevaka tråden