Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
När 99mac:s redaktörer ses i studion summeras IOS 7 med vitt och fräscht. Det krävs dock lite tid för att vänja sig vid nyheterna, men när kommer de nya telefoner egentligen?
Tror det ska vara det värsta/bästa de har, men är lite osäker på specifikationerna än. Den kommer förhoppningsvis på måndag så kan jag ge vettigare besked.
Hoppas på GTX 780M med SSD eller i alla fall Fusion Drive då jag lutar åt att köpa en sådan under året. Batteriet på min MBP från 2009 har lämpligt börjat att svälla… :/
Hoppas på GTX 780M med SSD eller i alla fall Fusion Drive då jag lutar åt att köpa en sådan under året. Batteriet på min MBP från 2009 har lämpligt börjat att svälla… :/
Jag har mina misstankar då trackpad'en lyft sig i ena hörnet samt att det blivit svårare att klicka med den, speciellt i hörnen. Även att 'Tap to click' stundvis inte fungerar alls.
Track-paden på min MacBook "Black" gick också sönder efter ett tag. Största skälet jag gick över på en ny MacBook Pro 15" 2011. Faktiskt en vanlig anledning många på jobbet bytt dator.