Man kan fortsätta beställa dem fastän kickstarterperioden är över. Leverans "i vinter". Egen hemsida: http://elephantele.com
Jag tycker den ser riktigt snygg och användbar ut. Men de skriver mycket om designen och aluminiumdelen, men väldigt lite om den mest centrala delen i funktionen: elepaden. I stort sett bara: "elePads may look innocent, but they’re packed with technology to deliver a secure and reliable hold that lasts"
Vad är det för teknik? Kommer den fortfarande att fungera efter ett halvårs dagligt användande? Om man inte kan lita på fästet efter ett tag så faller ju hela idén.
Jag kan tänka mig att "polyutheran-padsen" har en mikroskopisk yta liknande den som sådana där ödlor som kan gå i taket har på sina fötter (minns inte var jag läste om det). Men jag skulle helst vilja se ett oberoende test av produkten. Och om det inte är patenterat borde man kunna förvänta sig en mängd konkurrerande hållare, kanske till bättre pris. För funktionen i deras beskrivning är ju toppen. Och de har lyckats med designen.