Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Siri på svenska på min iPhone?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Sedan uppdateringen av ios7 har jag Siri på svenska. Trodde inte det fanns ännu! Är det en bugg? Är det fler av er som har det?

Senast redigerat 2013-10-05 10:18

Bild/film på det?

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-10-04 23:27
Ursprungligen av mannebus:

Hej!
Sedan uppdateringen av ios7 har jag Siri på svenska. Trodde inte det fanns ännu! Är det en bugg? Är det fler av er som har det?

Har du verkligen slagit på Siri så det inte är bara Röststyrning?
För jag har då inte Siri på svenska

• Medlem
  • Göteborg
  • 2013-10-05 00:56

är du säker på att det är en mobiltelefon du pratar med?

Hej!

Givetvis var det röststyrningen!

Hej!

Kolla inställningar - tid/datum. Kanske står på 1:a april...... I annat fall - grattis.

• Medlem
  • Bästkusten
  • 2014-05-20 14:46

Man kan ju hoppas att Apple lyckats göra en svensk översättning av Siri till IOS 8. Vore mycket märkligt om inte detta skett, då Volvo är bland dom första biltillverkarna som har Apple CarPlay i sina bilar.

Ursprungligen av The Cat:

Man kan ju hoppas att Apple lyckats göra en svensk översättning av Siri till IOS 8. Vore mycket märkligt om inte detta skett, då Volvo är bland dom första biltillverkarna som har Apple CarPlay i sina bilar.

Volvo är väl kinesiskt nu?

• Medlem
  • Malmö
  • 2014-05-20 15:57
Ursprungligen av The Cat:

Det området är ju redan täckt då Siri stödjer kantonesiska och mandarin, dvs kinesiska. Volvo Personvagnar inte är svenskt utan kinesiskt.

Edit: Det där med att öppna flikar för att läsa senare...

1
Bevaka tråden