Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
99mac:s medarbetare möts i cyberspace och diskuterar lite om vad som hänt sedan sist, men pratar framför allt om allt som ska hända inom kort. Tim Cook verkar hålla vad han lovar – det blir en händelserik höst.
I iTunes Podcastlista har era rubriker riktiga åäö, men i texten med sammanfattningen inunder är det inga åäö, utan typ "& a ring ;" istället. Publicerar ni från en Windowsmaskin eller vad beror detta på?
T ex Macvisions podcasts har åäö i sin text.
I iTunes Podcastlista har era rubriker riktiga åäö, men i texten med sammanfattningen inunder är det inga åäö, utan typ "& a ring ;" istället. Publicerar ni från en Windowsmaskin eller vad beror detta på?
Nej avsnitten redigeras och publiceras via redaktionens Imac, har själv sett att åäö saknas ibland, men inte alltid. Har inte kunnat lista ut vad det beror på.
Drar upp en gammal tråd men lyckades ni hitta någon lösning på varför iTunes inte alltid kan hantera åäö? Har samma problem på en av fyra svenska podcasts jag följer och detta är den enda relevanta träffen jag hittar på Google.
Antog först att det var sajten som satt fel encoding men i mitt fall så använder två podcasts tjänsten Libsyn som ger identisk RSS men bara en kan hantera åäö.
Drar upp en gammal tråd men lyckades ni hitta någon lösning på varför iTunes inte alltid kan hantera åäö? Har samma problem på en av fyra svenska podcasts jag följer och detta är den enda relevanta träffen jag hittar på Google.
Antog först att det var sajten som satt fel encoding men i mitt fall så använder två podcasts tjänsten Libsyn som ger identisk RSS men bara en kan hantera åäö.