Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omröstning: var har du din docka?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Vänster.
Nertill och till höger går bort för mig, jag är ofta i de ändarna och viftar med pekaren när jag kör Lightwave. Irriterande när dockan tittar fram av misstag. Men på vänstersidan är det gott om plats så där får docken ligga.
Oftast gömd, men aldrig förstoring... eller jo, ibland när man vill showa lite för nån gråsugga från andra sidan OS-muren.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-13 13:22

Mitten. Jag tycker att man har bättre koll där. Till vänster stör den ikonerna och till höger stör den alla verktygen osv. Nä mitten ska den vara.

• Medlem
  • Munkedal
  • 2004-12-13 18:54

Jag har haft den nere, men tycker den skymmer delar av öppna program där så jag försöker vänja mig med att ha den till höger, eftersom jag har en 17 tums widescreensskärm och oftast inte använder skärmen ända ut till höger.

• Medlem
  • Solna
  • 2004-12-14 00:16

Längst ner, fast den göms automagiskt. Det är för snålt med fönsterplats på sidorna, och jag vill egentligen inte offra fönsterplatsen alls, det är snålt om den på en iBook...

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-29 11:01

I början använde jag den i mitten nere men nu har jag den till höger och tycker det är ganska skönt att ha den där:d

Till höger, där är den minst i vägen på bildskärmen.

Bevaka tråden