Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerar inte att ladda ner Mavericks

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag öppnar App Store och försöker att ladda ner Mavericks (har det redan installerat!), men det fungerar inte.

När jag trycker på Download så får jag först upp "OS X v10.9 is already installed on this computer. Use the Update page to install the 10.9 update or if you would like to download the full OS X installer click Continue", men sedan händer det ingenting när jag verkligen trycker på Continue. Den står bara och tuggar i evigheter.

Gör jag något fel? Jag vill kunna få ner systemet så att jag kan lägga det på en bootable USB.

#mavericks

Samma sak här, buggelibugg.
Den kanske laddas ner iaf, men svårt att säga då man inte ser någon progress förutom det snurrande "hjulet".

Ursprungligen av keptang:

Samma sak här, buggelibugg.
Den kanske laddas ner iaf, men svårt att säga då man inte ser någon progress förutom det snurrande "hjulet".

Får väl kanske låta det ticka medan jag är på jobbet och se vad som händer.

Ursprungligen av maskh:

Får väl kanske låta det ticka medan jag är på jobbet och se vad som händer.

Har du fått ner den? Ingen lycka här, händer ingenting.

Funkade smärtfritt för mig. Fick samma fel men den laddade ändå ner och jag kunde skapa min sticka.

Ursprungligen av keptang:

Har du fått ner den? Ingen lycka här, händer ingenting.

Helt dött.

Red: Nu fungerar det! Kanske kan funka för dig nu också?

Hos mig händer det absolut ingenting när jag går in på appstore och klickar på hämta, den tar ner ikonen men sedan tar det stop, dvs helt dött

Ursprungligen av maskh:

Helt dött.

Red: Nu fungerar det! Kanske kan funka för dig nu också?

Fungerade för mig nu med till slut.

1
Bevaka tråden