Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes visuella sak

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-10-02 20:17

Fick min adapter för att kunna koppla på en till skärm idag.

nu tänkte jag att ibland behöver man inte båda skärmarna och då har jag en snygg iTunes Plugin (Volcano Kit) som jag vill köra i fullscreen på min "extra" skärm, dock utan att min main screen släcks.

Går detta att fixa på nått vis?

Och kan man få skärmsläckaren på bara
ena skärmen?

• Oregistrerad
  • 2003-10-02 21:28

jag tror att man måste lägga itunes i det fönstret...

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-10-03 06:58

nope, "same shit"

Första gångerna jag körde med TV-out funkade iTunes effekter på bägge skärmar. Jag meddelar om jag kommer på vad jag gjorde.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Andersson
Första gångerna jag körde med TV-out funkade iTunes effekter på bägge skärmar. Jag meddelar om jag kommer på vad jag gjorde.

Det har jag också lyckats med, fungerade som default. Men det var pre-pre Jaguar och dessutom kanske annat gäller för TV, kanske för att upplösningen är så låg att det inte kommer sagga ihop datorn...?

Låter som om frågan har blivit missförstådd, eller som om alla pratar om någonting annat ändå.

Buckner vill ju ha full screen på en skärm, medan han jobbar på en annan. Det låter svårt. Men åtminstone kan han ju vara glad över att han har råd med två skärmar.:D

• Oregistrerad
  • 2003-10-04 02:48

det finns åtminstone en ituneseffekt som kan köras utan att ens ha igång itunes och det är G-Force_243_Standalone.sit

Har själv inte testat den men det lät som en passande pryttel

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-10-04 10:46
Citat:

Skrevs ursprungligen av Nicklas Högås
Låter som om frågan har blivit missförstådd, eller som om alla pratar om någonting annat ändå.

Buckner vill ju ha full screen på en skärm, medan han jobbar på en annan. Det låter svårt. Men åtminstone kan han ju vara glad över att han har råd med två skärmar.:D

Precis=)

Jo den där standanlone har jag sett, men det är en annan jag vill ha=)

Nån borde göra ett shareware som gör att man kan köra dom som separata saker

Citat:

Skrevs ursprungligen av Buckner
Precis=)

Jo den där standanlone har jag sett, men det är en annan jag vill ha=)

Nån borde göra ett shareware som gör att man kan köra dom som separata saker

Aha, jag trodde att du med "utan att min main skärm släcks" menade att du inte ville att den skulle bli svart som den blir när effekterna går igång på den andra utan att du ville ha effekter på den as well...

Jaja, då vet jag inte hur du skall göra, tror inte du kan det och jag tror att Apple ser det här som en feature!

1
Bevaka tråden