Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Högst irriterande. Händer mig ibland att jag laddar ner en fil och så får man en sån däringa "progress-bar" under Downloads i Dock. När filen är helt nerladdad ska den försvinna, men ibland gör den inte det. Vägrar logga in/ut bara för detta, eller starta om. Hur fanken får jag bort den? Har raderat filerna jag laddade ner men den ligger där och flinar åt mig lik förbannat.
Ett enklare sätt än att logga ut är ju att i terminalen skriva "killall Dock". Startar om dock endast. Händer mig ibland också för övrigt, men stör mig inte lika mycket som du gör
Ett enklare sätt än att logga ut är ju att i terminalen skriva "killall Dock". Startar om dock endast. Händer mig ibland också för övrigt, men stör mig inte lika mycket som du gör