Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad Mini med Retinaskärm

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple lanserade Ipad Mini utrustad med Retinaskärm och samma hårdvara som Ipad Air till mångas förtjusning. Den högre upplösningen på skärmen är precis vad som saknades, även om den inte är helt perfekt. 99mac har besök av den nya modellen i testlabbet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-12-03 17:48

Fantastisk recension, Anand La Shimpi möter Ytterberg.

  • Medlem
  • ?
  • 2013-12-03 23:13

?Nu får ni pluspoäng för en mycket bra recension som dessutom innehåller årets beskrivande uttryck:
"att återge ljuset exakt på samma sätt som Ipad Mini är lika genomförbart som att använda en blockflöjt för att exemplifiera ljudet från en banjo."

Jag har tagit bort några inlägg med rättelser till artikeln. Vi tackar för all hjälp med korrektur och artikeln är rättad.

Jag vill passa på att påminna om att det finns en funktion för att skicka in rättelser till redaktionen som en länk under rutan för att skriva kommentarer. När den används får redaktionen notiser om att det finns en inkommen rättelse direkt i vårt redaktionella system och rapporterna kan tas om hand snabbare och smidigare. Vi tar till oss av inkommen feedback om att funktionen är svår att hitta.

Tack för en mycket bra recension. Trots att jag beställde på studs och är en nybliven ägare av ipad Mini Retina. Gått från en äldre iPad 2 och är mycket nöjd med storleken och 4G framförallt.

Tack för en riktigt bra recension!

Fått svar på alla mina frågor!

1
Bevaka tråden