Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hi-Fun Bluetooth gloves. En prylnörds dröm?
Det har ju funnits handskar som kan användas tillsammans med smartphones. Nu finns sedan ett tag handskar med inbyggt handsfree! Tänk att inte behöva ta av handskarna en kall vinterdag för att svara i telefonen. Du bara trycker på knappen på vänsterhandsken, placerar tummen vid örat och lillfingret vid munnen. Precis som en "telefon".
När du har pratat klart trycker du återigen bara på knappen för att avsluta samtalet.
Jag skulle vilja se folks reaktioner på stan när en galning svarar med dessa handskar! Ser säkert skittöntigt ut! Men va fan, vem bryr sig?
Givetvis har jag köpt ett par! Har bara provringt ett kort samtal, men tydligen så hördes jag bra, och jag hörde de på andra sidan klart och tydligt. Frågan är hur den funkar i bullriga miljöer.
Fler som har dessa handskar?
Helt underbart! Såg att de även finns i läder och i rött men då dubbla priset, €99 istället för €49. Lite dyrt tycker jag för något som ändå mest är en leksak. De underlättar ju inte direkt vid bilkörning...
Ursprungligen av Dalle:
...
Nu finns sedan ett tag handskar med inbyggt handsfree!
...
Frågan är hur den funkar i bullriga miljöer.