Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Irriterande Märkligt problem med ny MBP

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2013-12-21 12:43

Tja! Har precis sålt av mina två PC, en laptop och en stationär och ersatt dessa med en MBP retina 13" med tillhörande thunderbolt display. Har stött på några märkliga problem. Försöker öppna spotifys webklient men den bara står och laddar, spelar ingen roll om jag försöker öppna huvuddomänen eller typ en länk till en spellista. Då tänker jag att jag kanske ska testa med en annan webläsare så jag försöker ladda ner chrome. Men när jag klickar på godkänn och installera står även denna och laddar i oändlighet. Har testat detta i tre dagar i rad så det är ju inget fel på deras sidor...

Vad skulle problemet kunna vara?

/En macnoob som skulle uppskatta all hjälp jag kan få

Ursprungligen av Kakki:

Tja! Har precis sålt av mina två PC, en laptop och en stationär och ersatt dessa med en MBP retina 13" med tillhörande thunderbolt display. Har stött på några märkliga problem. Försöker öppna spotifys webklient men den bara står och laddar, spelar ingen roll om jag försöker öppna huvuddomänen eller typ en länk till en spellista. Då tänker jag att jag kanske ska testa med en annan webläsare så jag försöker ladda ner chrome. Men när jag klickar på godkänn och installera står även denna och laddar i oändlighet. Har testat detta i tre dagar i rad så det är ju inget fel på deras sidor...

Vad skulle problemet kunna vara?

/En macnoob som skulle uppskatta all hjälp jag kan få

Du kan surfa in på alla andra sidor utan problem? Kontaktat Spotify?

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-12-21 13:21

Varför inte ladda ner klienten istället.
Tryck på Get Spotify
https://www.spotify.com/se/

Ursprungligen av Kakki:

...Försöker öppna spotifys webklient men den bara står och laddar...
...försöker ladda ner chrome. Men när jag klickar på godkänn och installera står även denna och laddar i oändlighet...

Har du provat att starta om datorn?

Har du installerat alla tillgängliga uppdateringar? (t.ex uppdateringen av OS X till 10.9.1)

1
Bevaka tråden