Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går det att få två kalendrar åtskilda

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Solna
  • 2013-12-23 11:13

Till skillnad mot allt som dyker upp när man googlar om flera kalendrar, så vill jag ha två kalendrar åtskilda. T ex så har jag min standard-kalender med allt vad det innebär när jag går in i WeekCal och sen vill jag ha kalenderprogram X där det inte syns något av min vanliga kalender utan bara det som jag har enskilt för just den kalendern.

Är det här görbart på iPhone?

Det låter som att du söker ett kalenderprogram som inte synkar med (läser) Apples egen kalender (vilket jag antar att WeekCal gör). Det finns säkert nåt sånt, men jag vet inget om det. Ja, Google calendar förstås då. Du kan ju köra det, men välja att inte synka kalenderdelen.

Annars så kan ju Apples kalendrar ha flera olika kalendrar, och sen kan du välja vilken/vilka du vill se. Funkar ju åtminstone i den vanliga kalender-appen. Men det kanske inte räcker för dig?

Vill du bara kunna välja vad du ser? Eller vill du verkligen ha kalendrarna "fysiskt" separerade p.g.a. nåt säkerhetstänk?

1
Bevaka tråden