Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
SEB har tidigare lovat att godkänna Safari som webläsare när den blir version 1.0. Så är nu fallet och jag tror SEB behöver en liten påminnelse från många.
Internetkontoret fungerar utmärkt med Safari om man väljer att identifiera sig som annan webläsare så det är bara en enkel fix.
Logga in på Internetkontoret och skicka ett meddelande till kundtjänst om att godkänna Safari så tror jag det kommer lösas snabbt.
Skrevs ursprungligen av Mattias Hedman Done!
Till och med buggeb som gjorde att "Laddas..." bilden inte försvann är borta nu. Tjohoo. Tack för Debugmenyn.
Verkligen? Sist jag loggade in, i måndags, hade jag fortfarande kvar "Sidan laddas...". Mattias, hur fick du bort det?
Skrevs ursprungligen av Per Ejeklint Verkligen? Sist jag loggade in, i måndags, hade jag fortfarande kvar "Sidan laddas...". Mattias, hur fick du bort det?
/Per
Hehe, detta undrar jag också över, rutan ligger ju till och med kvar när man loggat ut - oavsett vilket alt. i debugmenyn man väljer!!
Jag struntade i att det stod "Sidan laddas"Jag gjorde vad jag skulle.Det fungerade.
Men en sak som jag noterade,längst upp till höger på sidan,bredvid "Logga ut" så ska det finnas "Skriv ut".Det finns inte i Safari.Kan iof ha med att "Sidan laddas" problemet att göra.
Skrevs ursprungligen av Ciryon Logga in på Internetkontoret och skicka ett meddelande till kundtjänst om att godkänna Safari så tror jag det kommer lösas snabbt.
Ciryon
Tack för ditt meddelande Erik,
Innan vi kan "släppa på" Safari på Internetkontoret måste den testköras, jag har ännu inga uppgifter om när den blir tillåten.
Vi håller sedan en tid tillbaka på och testar Safari. Så snart den web-läsaren fungerar till hundra
procent på Internetkontoret, kommer vi att "släppa på" den.