Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är ett skäligt pris för att sälja Ipad 2 + Applecare + CCK?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2014-02-24 11:09

Hej!

Jag skulle vilja ha lite vägledning. Jag har en Ipad 2 i utmärkt skick, vit 16GB wifi. Sedan dag ett sitter det ett skärmskydd på.
Applecare med 2 års återstående garanti & camera connection kit. Kvitton till allt.

Vad är ett pris bra nog både för köpare och säljare i detta fall?

Ursprungligen av Dsc:

Hej!

Jag skulle vilja ha lite vägledning. Jag har en Ipad 2 i utmärkt skick, vit 16GB wifi. Sedan dag ett sitter det ett skärmskydd på.
Applecare med 2 års återstående garanti & camera connection kit. Kvitton till allt.

Vad är ett pris bra nog både för köpare och säljare i detta fall?

Om jag skulle köpa den skulle jag begärt prisavdrag för att du haft skärmskydd på. Det kan ha förstört den oleofobiska behandlingen av glaset.

Jag skulle nog säga 1600-1800 kr. Det verkar finnas en hel del osålda på Blocket för 2000-2500 kr.

Kanske någon hundralapp extra för Apple Care - men ointressant för de flesta köpare.

Kanske någon hundralapp extra för Camera Connection Kit - men ointressant för de flesta köpare.

• Medlem
  • 2014-02-24 14:27

Tack för svaren. Issåfal lägger jag mig på 1800:- känns rättvist för alla parter. 2 års garanti är ju inte fy skam.

1
Bevaka tråden