Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store är nere

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-10-05 10:30

Apple Store är nere. Är det Panther dags?

Senast redigerat 2003-10-05 10:49
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-05 10:36

Ojojoj! Det är alltid lika spännande när det här händer! Svenska AppleStore är också nere.

Ja, tänk om det är Panther som kommer! Det hoppas jag, för det är bara det som jag berörs av, jag har inte råd med en ny dator...

Enligt The Register så har Mac OS X 10.3 nått Guld-status. Det här kan bli spännande!

Är det brukligt av Apple att släppa produkter på en söndag? Har det någonsin hänt?

• Oregistrerad
  • 2003-10-05 11:03

Uppe igen, hittar inget nytt förutom denna pryl...

Citat:

Skrevs ursprungligen av ••• ? •••
Uppe igen, hittar inget nytt förutom denna pryl...

Fast den är ingen nyhet!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-05 11:27

Svenska Apple Store är fortfarande nere.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-05 11:34

Nu är svenska Apple Store uppe igen. Inget nytt vad jag kan se. Det kanske bara var något tillbehör som uppdaterades.

Man blir alltid så besviken...

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-10-05 11:47

Otroligt vilket intresse det är så fort Applestore är nere.Finns det någon annan webbutik som tilldrar sig såndant intresse?Det är underbart!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ariel
Otroligt vilket intresse det är så fort Applestore är nere.Finns det någon annan webbutik som tilldrar sig såndant intresse?Det är underbart!

Näe, det är rätt spektakulärt faktiskt. Baksidan av myntet är att folk blir upphetsade och besvikna så fort inte något nytt kommer.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-10-05 20:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Adrian B
Näe, det är rätt spektakulärt faktiskt. Baksidan av myntet är att folk blir upphetsade och besvikna så fort inte något nytt kommer.

Sant.Som ungarna ungefär,glassbilen kommer!Och så köpar jag ingen glass.

1
Bevaka tråden