Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny dator (gratis Panther?)

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har lite koll på vad som gäller vid köp av ny Mac och om det är möjligt att få med Panther, 1-2 eller fler veckor efter köp ger gratis uppgradering till Panther (när den börjar skeppas) eller är det så att har man 10.2 så kostar det?

Har hör lite olika varianter.....

• Oregistrerad
  • 2003-10-05 17:36

Jag skickade ett mail till en säljare på Applestore och hon svarade som jag redovisat i en annan tråd :

Min fråga till applestore:

"Det jag undrar är, eftersom Panther släpps inom en snar framtid?, om det kommer att skeppas med dom nya maskinerna? Ska jag därför vänta med att köpa min dator och hoppas på att Panther följer med dessa maskiner eller ska jag köpa nu och hoppas på att jag får ett Panther senare?"

applestores svar:

"Vi har ännu inte fått något datum för när Panther kommer att släppas, därför kan jag inte bekräfta när det kommer att skeppas med Apple maskinerna. Vi har heller inte fått reda på hur det kommer att fungera med uppgraderings priser för Panther, så dina frågor är väldigt svåra att svara på för tillfället. Om du vill kan du kontakta mig om någon vecka så ska vi se om jag har någon mer konkreta information angående detta."

1
Bevaka tråden