Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställning funkar ej hjälp!!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en iPad som min lillasyster pillade på och låste pågrund av att hon skrev fel lösenord för många gånger. Så skulle återställa den idag. Genom att hålla in hem & lås knapp osv. Kan allt det där. Men det är bara det att efter en stund så avbryts återställningen och ipaden startas som vanligt. Någon som vet felet?

Normalt sett så låser sig den väl bara att antal minuter, sen trycker man koden som vanligt? Eller så raderar den innehållet om man skriver fel 10 ggr på raken, om man har ställt in den så.
Hursomhelst brukar det lösa sig om man kopplar den till den dator man normalt synkar mot.
För övrigt, är det inte så det ska vara, att den startar normalt om man håller in hem- och låsknapp tills äpplet syns?

Har kopplat den till datorn och påbörjat återställningen men den avbryts efter en stund. Det jag vill ha svar på varför.

Ursprungligen av baderfelicia:

Har kopplat den till datorn och påbörjat återställningen men den avbryts efter en stund. Det jag vill ha svar på varför.

Men varför ska du återställa den? Har den gått i totalt baklås? Som jag skrev i mitt inlägg finns det 2 ting som kan hända vid upprepade felslagningar. Antingen låser den sig i någon minut, eller om så är inställt, raderas innehållet.

http://support.apple.com/kb/ht1212

Vad får hon för felmeddelande i iTunes när återställningen avbryts?

1
Bevaka tråden