Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag fick e-post meddelande /(iTunes Store Receipt) om inköp som jag inte har gjort. Innehållet ser inte riktigt identiskt ut enligt som de e-post meddelanden jag brukar få. Det är på engelska och all information är inte med/adress mm är inte med. Enbart e-post adressen stämmer dock är det en e-post adress som jag knappast använder. Kan det vara fusk mejl? Så här brukar det inte se ut.....
Denna ID kontot har jag haft och tror jag inte lyckats ta bort. Därför blev jag osäker...
Hur kan man gardera sig mot att sådana e-post meddelanden kommer in i mitt system?
Spam-filter är väl det enda som skulle kunna funka, men de är långt ifrån perfekta. Men mailen i sig är harmlösa, så de gör ingen skada i din inbox. Så länge du inte klickar på några länkar så är allt frid och fröjd.
Spam-filter är väl det enda som skulle kunna funka, men de är långt ifrån perfekta. Men mailen i sig är harmlösa, så de gör ingen skada i din inbox. Så länge du inte klickar på några länkar så är allt frid och fröjd.