Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

apple och hem pc erbjudande

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varför är apple och i detta fall Robert Howing så dåliga på att ringa upp.

I början på augusti pratade jag med Robert och han skulle hjälpa till med att få apple som alternativ i vår kommun.

Det lät bra, men efter två månader och flera samtal till honom och inte ett enda samtal har han ringt tillbaka så börjar man undra om vår kommun är för liten för att han ska lägga ner kraft på detta.

Jag har flera gånger ringt honom, lämnat namn men alltid har han varit borta på något sätt.

Jag har även mailat honom men inte ens där har något svar kommit.

Jag tycker att det är dåligt.

Sist jag hade kontakt med Robert Howing så bad han om ursäkt att han inte hört av sig, sjukskriven pga diskbråck.

Apple borde fixa en 'vikarie', det är inte lätt att övertyga inskränkta arbetsgivare...

pratade med honom strax efter jag skrev detta, och han bad om ursäkt

så det är förlåtet.

och sen blir man trött på vilket jobb det är för apple att överhuvudtaget få in sin fot hos kommunerna som e såååå trötta och nej sägare när det gäller mac.

kan faktiskt tycka synd om dom.

tycker mer synd om mig själv där... det värsta är ju när de hävdar att det "...faktiskt handlar om att öka it-kompetensen...".

undrar om de tänkt så många gånger på det argumentet att de inte inser att det är en paradox...

har du hört med det företaget som sköter leveranserna till din arbetsgivare? det finns de som lyckats få till en 'individuell upphandling'.

1
Bevaka tråden