Hej,
Är på semester och jobbar samtidigt och är i desperat behov av att skriva ut. Har en photosmart B110 som har funkat tills mitt på dagen igår då alla utskrifter stannade. Den var ansluten till trådlöst nätverk.
Nu har den trådlösa konfigurationen försvunnit och det går inte att konfigurera längre, "kan inte installera programvaran för Hp photosmart B110 series eftersom den inte finns tillgänglig på programuppdateringsservern just nu". Den finns i listan över skrivare som usbansluten (eftersom det inte funkar att skriva ut trådlöst har jag anslutit med usb) men inget händer, den står och tugga på "skriver ut" i evigheter men börjar aldrig skriva.
Enligt apple sidan ska det fungera med den skrivaren. Förstår dock inte det här med att jag ska ha app store öppet, jag hittar inga drivrutiner där.
Jag har en macbook pro, med OS X 10.8.
Har försökt x antal gånger att installera den via systeminställningar med svaret jag skrev ovan. Har försökt med HP inställningsassistent som säger att den är konfigurerad och ansluten (det är dock usb-anslutning) men den skriver ändå inte ut.
Har någon nåt bra tips??
(jag kan ha glömt något som är bra att veta och jag kanske skrev svamligt men jag är lite desperat....)